Jom kita sembang-sembang..


widget sembang percuma @ ShoutMix

Monday 15 December 2008

Tarantula From Hell...

Biasanya apabila kita menonton dokumentari dalam rangkaian TV National Geographic ataupun Discovery... ataupun Animal Planet... kita selalu disajikan dengan kisah-kisah serangga berbisa Black Widow dan tarantula.... haiwan ini biasanya sering didapati di hutan-hutan amazon di Amerika Selatan ataupun di hutan savana... @ Africa. Selama ni saya tengok dalam TV ja... tapi baru-baru ni... serangga ini saya temui secara live... tersesat dalam rumah pula tu. Gerun juga nampak, tapi demi keselamatan.... kena memberanikan diri halau dia. Saya sempat tangkap beberapa gambar kenang-kenangan... Life is too short... Heaven is too far to reach for... However, HELL IS REAL!

No comments:

Post a Comment

Dari Lensa Malaikatsesat

Dari Lensa Malaikatsesat
Indahnya alam maya ku...

Cerita Aku Dan Alam Semulajadi...

Cerita Aku Dan Alam Semulajadi...
Tenom, 2010

Pengunjung yang dikesan dari serata dunia...

Arkib Blog Ini